Тіземе отыра, бүкте, Көйлектің астынан қолымды жүгіртемін

 Тіземе отыра, бүкте, Көйлектің астынан қолымды жүгіртемін, Аяғын ашсаң, тәтті болатын жерді іздеймін! Жарайды, онда мен сенің киіміңді шешіп алайын, өзім шешінемін, Сары майға пышақ сұққандай, мен саған кіріп кетемін, Біз үшін керемет болады деп үміттенемін! Ең соңғы күні кинотеатрға барайық қатар, барлығы сүйісе алатын жерде! 


 

 


 


#Гипертония (скачки давления): Тек #күніне 2 капсула Spartagen + сіздің жыныстық ә... bamkmap.blogspot.com/2019/01…
видео матчи теннис : Bar #zonujam ʙinşin, #ovezon kun video-ttt.blogspot.com/2023/…
видео матчи теннис : NEW .. Голубитокс содержит множество витаминов А, ... video-ttt.blogspot.com/2016/…
VIPOS: Сядь на #колени мне, прижмись, Я руку запущу под пл... oidovip.blogspot.com/2023/07…
VIPOS: Подтверждено, собственно что Омега-3 может помочь ... oidovip.blogspot.com/2019/07…

 

Біреудің көзіне араласпаймыз, Ал мен болсам сақ боламын! Кино көріп отырғанда, аяғыңды жайып жіберемін, Тарт шарапыңды ішемін, Арқамды тырнап кетесің! Құмардан тұншығамыз, Диванымыз сықырлайды, Сен маған бақыт сыйлайсың, ал тұман қуанады... Мен сені жағаға апарамын, Түнгі құм жұмсақ қайда, Сенуден қорықпа. ! Мен күшік сияқты тәттімін! Мен сені ашкөздікпен еркелетемін, Ал сен махаббаттан ыңылайсың, Тек салқын самал бізге кедергі жасағысы келеді!Жайылып, шалқаңнан, Тәңірлік аяқтарыңды, Сезетін ханшайымнан маған берген махаббатыңды қабылдаймын ! Саусақпен ғана түртемін Сенің тылсым тереңдігің... «Тәттім, мырза!» дейсің. Ал сен менің қылышымды ішіңе итерсің!Менімен бірге жат, сонда біз көкке ұшып, керемет тәтті секіріспен құлаймыз! Сен бақсы боласың, мен, адал жын сияқты, мен сенің махаббат таратпаларыңды аламын! Таң атқанша сенің ішіңде тербелуге дайынмын, Менімен бірге рахаттана айқайласын, Бұл тамаша махаббат ойыны екеумізді ғана рахатқа бөлейді, бұрын-соңды болмаған құштарлық ырғағы! Мен сенің ішіңде болғанда қалай айқайлайсың! Тәтті оргазмның дірілінде қалай жеңдіңіз! Қалай ұстадың мені, Тәтті ертегіге толы махаббат түнінде! Сезіп етесің тар етін, Нәзік бойжеткен кеудеңмен, Тәтті жемісінен дәм татайын! Қатты ыңылдап артқа еңкей!Айтшы саған не ұнайды, Мен сенің ерніңді қалай сүйемін, Қалай дөрекі құшақтадым, Мен сені әрқашан маған қыстым! Айғайлап айғайлап, Атың болғанымда, Құшақтағандай қаһарлы, Тәтті от құшақтап!Түс көрдім, төсекте жатқандай, Мен арқамда, ал сен отырдың үстімде. Сосын аспанға бірге ұштық! Осы тамаша армандағыдай бәрін жасайық? Сән-салтанат денеңде рахаттанғым келеді, Киіміңді жұлып алғым келеді!Сатин сандықтың қызуын қалаймын, Екі тілекті біріктіреміз. Кетіңіздер, құдайлар! Шығыңыз адамдар! Онымен оңаша қалған маған тәтті!Ертең қараңғылық,суық болсын,Бүгін жүрегімді сәулеге беремін. Мен бақытты боламын! Мен жас боламын! Мен батыл боламын! Қалағаным сонша!Мен сені өте баяу азғырғым келеді, Мені қатты қалау үшін, Мен де керек сәтте пайда болдым, әрине, Таң атқанша жас денеңді сипады! Мен сені өте әдемі еліктіргім келеді, Әрқашан өте жалғастырғым келеді! Ал мен сенің бойыңдағы құмарлықты баяу отқа, Түнде сенімен құмарлықпен жүруге аздық еттім! Мен сізді патшайымдай сезінуіңіз үшін өте әдемі азғырғым келеді! Мен саған тағы да қуаныш пен бақыт сыйладым, Құштарлықпен айқайлаған минуттарыңды! Мен сені өте шебер азғырғым келеді, сондықтан қазір бас тарта алмайсың! Және құлағыма ақырын сыбырлады: «Сен менікісің!» Біз сенімен менің үйіме жарысқанда! Міне, еліктіріп, үндемеймін, Білесің бе, мен сені қалаймын!Қайталап қайталағым келеді бәрін, Саған жан-тәніммен ұмтыламын. Үш асыл сөзді айт – Күтемін сені, жаным!Жалынды құмарлықпен жанып, Саған ұмтыламын! Мен біздің денеміздің құшақта біріктірілгенін қалаймын. Мен ғашықпын және құмармын Мен күйіп қалудан қорықпаймын. Ал құштарлығымда сүйіп ернімді жабамын.Басымды құмарлық жабады, күйемін, жалғыз сенімен бірге күйемін! Ал еріннің дәмі күйіп, ериді Сенсіз қатты сағындым! Маған өртеуге рұқсат бересіз бе? Жабыңыз, өтінемін! Өйткені, енді мен сенімен ғана дем аламын!Маған бір тамшы өзіңнен бер, бөлшегіңді бер, Махаббаттан толық ләззат алайын... Нәзіктік, дауылды ағыс сыйла, Маған таза ауа бер!Махаббаттың оты жанады. Кеудемде, Жүрегім отты лавадай, Тамырда қан қайнап, Соған дейін қайнайды, Мен саған мас болғанша!

Комментарии

Популярные сообщения